14 aug 2010

Mastery bonus bekend


 

 
Met de nieuwe beta patch zijn ook de mastery's voor de talent specialisaties bekend geworden. Ik heb ze hieronder opgelijst en vertaald, maar onthoud dit is allemaal nog beta en kan veranderen!.

 
Death Knight:
  • Blood Iedere keer dat jij jezelf healt door Death Strike, krijg je 50% van de gehealde waarde als absorption schild. de absorption stijgt met stijgende mastery rating.
  • Frost Verhoogt alle frost damage die je uitdeelt om 20%. frost damage word verhoogt door stijgende mastery rating.
  • Unholy Verhoogt de schade die door je diseases gedaan wordt om 20%. Disease schade word verhoogt door stijgende mastery rating.
Druid
  • Restoration verhoogt de sterkte van je HoT's tot 20% baserend op de momentele levensenergie van je doel (doelen met minder levensenergie krijgen meer heal). Healing word verhoogt met stijgende mastery rating.
  • Feral verhoogt de absorbeerde schade van je Savage Defense om 32% en verhoogt de schade van je Cat form bleed abilities om 20%. absorbatie en bleed damage worden verhoogt met stijgende mastery rating.
  • Balance Verhoogt de schade van Eclipse om 12%. Eclipse schade word verhoogt door stijgende mastery rating.
Hunter
  • Beast Mastery Verhoogt de schade die je pet doet om 20%. Pet schade word verhoogt door stijgende mastery rating.
  • Marksmanship Geeft een kans van 16% om door je ranged attacks een instant extra range attack af te schieten die 80% van de normale schade doet. De kans wordt door stijgende mastery rating verhoogd.
  • Survival Verhoogt alle elemental schade om 20%. Elemental schade verhoogt door stijgende mastery rating.
Mage
  • Arcane Verhoogt alle spell damage om 12% baserend op het mana dat de mage nog heeft. Schade wordt verhoogt door stijgende mastery rating.
  • Fire Zorgt ervoor dat je niet periodische fire spells een DoT op het doel zetten die hem 10% extra schade geven over 4 seconden. Schade wordt verhoogt door stijgende mastery rating.
  • Frost Jou frostbolt zorgt ervoor dat het doel 12% meer schade neemt door alle andere spells. Schade wordt verhoogt met stijgende mastery rating.
Paladin
  • Protection Verhoogt je kans om melee aanvallen te blocken om 16%. Block kans wordt verhoogt door stijgende mastery rating.
  • Retribution Verhoogt alle holy damage om 20%. Holy damage wordt verhoogt door stijgende mastery rating.
  • Holy Je heal spells geven het doel een schild dat voor 8% van de gehealde waarde absorbeert dit blijft 6 seconden aktief. Absorbatie wordt verhoogt door stijgende mastery rating.
Priest
  • Shadow Je hebt een 10% kans dat je Shadow Word: Pain en Mind Flay spells je een Shadow Orb geven iedere keer dat deze schade toevoegen aan een tegenstander. De Shadow Orb verhoogt de schade van je Mind Blast en Mind Spike spells om 20%. Schade wordt verhoogt door stijgende mastery rating.
  • Holy Je direkte heal spells geven een HoT die nog eens voor 10% extra over 6 seconden healt. De healing van deze HoT wordt verhoogt met stijgende mastery rating.
  • Discipline Verhoogt de sterkte van al je absorbatie spells om 20%. Absorpatie sterkte verhoogt met stijgende mastery rating.
Rogue
  • Assassination Verhoogt de schade van je gift aanvallen om 20%. Gift schade wordt verhoogt met stijgende mastery rating.
  • Combat Jouw main hand aanvallen hebben een kans van 10% om een jou een extra off hand aanval te geven. Kans wordt verhoogt met stijgende mastery rating.
  • Subtlety Verhoogt de schade van al je finishing moves om 20%. Finishing move schade verhoogt met stijgende mastery rating
 Shaman
  • Elemental Geeft een 20% kans voor Elemental Overload om geactiveert te worden. Elemental Overload zorgt ervoor dat een Lightning Bolt, Chain Lightning, of Lava Burst spell die jij cast een tweede spell op hetzelfde doel casten. Deze tweede cast doet 60% van de originele schade en veroorzaakt geen Threat. Kans om Elemntal Overload te activeren wordt verhoogt met stijgende mastery rating
  • Enhancement Verhoogt alle elemental damage om 20%. Elemental damage verhoogt met stijgende mastery rating.
  • Restoration verhoogt de sterkte van je direkte healing spells tot 20% baserend op de momentele levensenergie van je doel (doelen met minder levensenergie krijgen meer heal). Healing word verhoogt met stijgende mastery rating.
Warlock

  • Demonology Verhoogt de schade die je Demons toevoegen en de schade die jij in Demon form toevoegt om 12%. Schade wordt verhoogt door stijgende mastery rating.
  • Destruction verhoogt alle fire damage om 10%. Fire damage wordt verhoogt door stijgende mastery rating.
  • Affliction Verhoogt de schade van alle shadow DoT's om 13%. Shadow DoT schade verhoogt met stijgende mastery rating.
 Warrior

  • Fury verhoogt het voordeel van abillities die enrage veroorzaken of  die enrage effecten verbruiken om 80%. Enrage abilities verhoogt door stijgende mastery rating
  • Protection Verhoogt je kans om te blocken om 10% en je kans om critical te blocken ook om 10%. De block kans wordt verhoogt door stijgende mastery rating.
  • Arms Geeft een 16% kans om een extra melee aanval te activeren die voor 50% van de normale schade toeslaat. Kans verhoogt door stijgende mastery rating

Geen opmerkingen:

Een reactie posten